Podcast business

Podcasturile reprezintă un fenomen care ia o amploare uriașă la nivel internațional chiar și la noi în țară.

Podcastul este la ora actuală singurul tip de conţinut care poate fi consumat în mod pasiv. Adică poți să asculţi un podcast chiar şi atunci când faci altceva. Poți să asculţi un podcast în timp ce faci sport, în timp ce faci curăţenie, în timp ce gătești sau în timp ce ești la volanul autoturismului. În plus specialiştii în marketing apreciează că datorită intimitătii pe care o creează ascultarea la căşti a unui podcast, conexiunea dintre cel care ascultă şi cel care prezintă, este mult mai intensă!

Mai mult timp în buzunarul tău, un brand mai puternic pe care îl lași în urmă!

De ce să alegi un podcast business? 

  • câștigi timp pentru a te ocupa de alte aspecte ale afacerii tale pentru că noi realizăm podcastul, tu nu trebuie decât să coordonezi și să verifici activitatea
  • și audiența ta căștigă timp pentru că în decursul ascultării podcastului poate face si altceva (să ia masa, să facă sport, să conducă mașina) iar în acest fel experiența este mai plăcută și se poate repeta mai des
  • atunci când asculți content audio la căști experiența este mai intimă și implicit mai profundă, ascultătorul te va auzi ca și cum îi șoptești ceva direct în ureche
  • societatea modernă în care trăim este alcătuită din persoane ocupate și grăbite care consumă din ce în ce mai mult content video/audio la căștile telefoanelor lor tocmai pentru că este mult mai ușor și comod în comparație cu a citi un articol
  • podcastul te va ajuta să educi piața căreia te adresezi și să îți crești brandul, educându-ți audiență cu informații valoroase despre domeniul tău (interviuri cu specialiști, interviuri cu managerul companiei plus alte idei originale) vei câștiga fani și clienți devotați care vor simți în timp, într-un mod natural, că îți datorează ceva, sentiment care îi va îndemna să cumpere de la tine
  • îți oferim înregistrarea, montajul, distribuirea (pe retelele de socializare și canalele audio destinate special podcasturilor), planificarea subiectelor și realizarea contentului emisiunii
  • Andrea Esca, Dragoș Pătraru sau Moise Guran (plus mulți alții) au deja podcasturi lansate pe piața românească ceea ce denotă că fenomenul prinde contur și la noi
  • “Peste un deceniu sau două, modul în care brandul tău sună va reprezenta un element extrem de important în atingerea succesului, într-o lume care va fi condusă în primul rând de două lucruri: voce și brand” , spune Gary Vaynerchuck, om de afaceri american și un adevărat marketing guru al lumii
  • îți oferim consultanță gratuită

Vrei să începem?

Poți cere o cotație de preț aici sau contactează-mă pe email.